8 Ocak 2009 Perşembe

Ebru bana plates öğret

Ebru Şallı kadınsısı iyice bir iskeletora dönüşmüş. Gördükçe acıyorum vallahi. Her sabah bu ultra sağlıklı, ülkedeki meyvelerin %20’si tarafından tüketilen, aklını doğal yaşamla bozmuş arkadaşın programı var.
Ben de birkaç kez rastladım, her açtığımda plates yapıyordu. Kendisi benim platese ilgi duymamı sağlamıştır. Hatta ilk defa böyle egzersizlere ilgi duydum. Omurgayı güçlendiriyormuş, düzeltiyormuş. Bir de boyu uzatıyormuş ama Allah korusun, daha fazla uzayıp toplum standardından iyice kopmak istemiyorum.
Neyse efendim, bu Ebru kişisi baktım baya kaptırmış kendini buna, iyi de öğretiyor. Neyin ne işe yaradığını söylüyor, güler yüzlü, bi iyimser falan, kusur bulamıyorsunuz öyle şıp diye. Gerçi ben, “bu hareket karnımızdaki yağları yakacak, yok edecek” dediğinde gıcık oluyorum, “kadın kadın, ne yağı kalmış ki sende, kemikten ibaretsin daha neyin yağı” diye çemkiriyorum. Bu manken bozmalarının hepsi tedavilik… Bir de yayvan yayvan “çok güzeeeaallll” deyişi var, hadi ona da takılmayayım. Ama kıskançlık da beslemem kendisine, bir alıp veremediğim yoktur. Yakında minnet bile duyabilirim sırtımın ağrısı platesle geçerse.
Şimdi ben plates yapmak istiyorum deyince millet zayıflamak istediğimi sanıp üzerime atladı, deli misin sen, senin yemen lazım deyu.
Yaw kardeşim hem yer hem yaparım, zaten paradoksal bi yapım var, ben bu platesi genelde kahvaltı yaparken, oh şunu da yiyeyim, hani reçelim hani peynirim modunda izliyorum. Maksadım zayıflamak değil sağlıklı olmak. Bakınız ne kadar sağlığıma düşkün imajı veriyorum, aferin bana. Hem bu plates bana spor gibi de gelmiyor, bildiğin faydalı egzersizler bütünü.
Öhüm öhüm bu kadar konuştum da nedir durumum, açıklıyorum. Ben aslında henüz bu işe heves etmiş, içimdeki maymunun iştahının yine kabarması sonucu bunları yazmış bulunuyorum. Aslında Şallı insansısını toplasan üç defa izlememiş olabilirim. Peki uygulama ne kadar, eüü… bir.
Olsun bana çok şey öğretti o bir. Bu sabah yapayım dedim. Yalnızdım, odamdaydım, sessizdi. Ve sessizlik şu seslerle bozuldu; katırrrt, kütürrrttt, tik, tak, ta-tak-tak ve hııaahh.
Ayy nasıl haz aldım, kemiklerim birbirine mi geçmiş ne. Uzun boyun cefası, eğilmek zorunda olduğum çok oluyor. Sanırım omurgam muzdarip olmuş olabilir. Bi rahatladım bi rahatladım.
Devam edeceğim mutlaka, yani bi süre, bende bu işler belli olmaz ama olsun.

BU ARADA KAHROLASICA İSRAİL, HEP AKLIMIZDASIN...

10 yorum:

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜® dedi ki...

başlığı iki üç kez patates okudum yahu :D benim karnım mı acıkmış ne :PpYeni plates atraksiyonun hayırlı olsun memnun mesud kalırsan bir daha not düş gaza gelip bizde yaparız belkim (^_^)

Pervane dedi ki...

valla ben de patatesle ilintili espri yapacaktım, plates-patates çok yakışıyo :D sonra münaip yer bulamadım :D
ilk defa böyle bi atraksiyonu sevdim ve sanırım tavsiye ederim cemi cümle sağlığına önem verenlere :)

UÇURTMA:) dedi ki...

Bu kadar tevafuk olur. Yazını okumadan beş dakika önce plates kursundan bahsettik. Yazını bir açtım ki bundan bahsediyorsun:) Benim de yapmam gerekenler listesinde

Pervane dedi ki...

hehe, haydi kızlaaaar plateseeee :D :))

caprice dedi ki...

Bozmuş bu plates seni, yaramamış gibi

Pervane dedi ki...

caprice; peki ...

fbetül dedi ki...

benim bildiğim kadarı ile zaten zayıflatmıyor, vücudun ince kaslarını çalıştırarak böyle bir endam, elastikiyet kazandırıyor :)) benim kuzen çok meraklı, yapiyor olmalı halen. görüştüğümüzde sorarım değişimleri ben de heveslenmiştim yazın ama nasip olmadı :(

Pervane dedi ki...

ah endamıma endam katacağım desene, pek sevindim şimdi :)

fbetül dedi ki...

;)) benimde içimden geçmişti de yazmamıştım. az değilsin..

Pervane dedi ki...

çokum :D kocamanım :D