23 Eylül 2008 Salı

ev modu

bugün evde geçirdiğim dönemin doruk noktasına ulaştım. büyük bişi yaptım. ilk defa evin camlarını sildim. hem de hepsini. önce pencere önünün tozunu alacaktım. sonra gözüm cama takıldı. içimden gelen emre itaat edip gittim bi sürü bez aldım. şıraak diye açtım perdeleri başladım silmeye. başta niyetim sadece açılan kısımları silmekti, sonra içime sinmedi, sonra büyük kısım, sonra diğer oda, sonra dur ya noluo demeye fırsat bulamadan salon. şışşt kızım koca camlar senin haddin mi dedim dinletemedim. sildim valla. bunu da yaptım. üç ayda geldiğim nokta bu. artık kıvama geldim sanırım.

4 yorum:

C-1 ya da 1-C dedi ki...

bu yazıyı okuyunca yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi.çünkü bugün aynı işi biz de yaptık.bütün evin camlarını sildik.ama annemle beraber.yoksa koca ev oruçlu oruçlu insanın iflahı kesilir.zaten bu işler evde duran kızların ihtisas alanlarıdır genelde.ama şu da bir gerçek: CAM SİLMEK DE BİR SANATTIR!!! vesselam...

Pervane dedi ki...

hehe:) ben öyle bi hırs yapmışım ki, oturma odası camlarından sonra şuurumu kaybetmiş olabilirim, oruç moruç demedim sildim, gerçi mükemmel olmadı ama sonuçta el emeği var.
sanata sahip çıkanlardanız çok şükür

Adsız dedi ki...

hocamm ben hep siliyorum bi sonuca varamadım inş sizzzz varırsınızzzzzzz

Pervane dedi ki...

:) aman zaten ertesi gün yağmur yağmıştı. bi mantığı da yok ama, hele sonbaharda.
bu kız muhabbeti bööle uzaaar gideeer.