7 Ekim 2008 Salı

yoksa.. yoksa...aaaahh!

evde olmaya alışık olmayan bi bünye normalinden fazla evde kalırsa ne yapar??
cevapları bilahare bekliyorum.
bendeki tecellisi de şu; olur olmadık heeerrşeye merak salma.
böyle sıralı sırasız, vakitli vakitsiz, aşermek gibi.. kabus gibi.
önce iyiydi herşey, evde okunmayı bekleyen kitaplarla başladı, sonra bilgisayara atladım, sonuç ortada zaten, mahsülünü okuyorsunuz. sonra otlara sebzelere dadandım cilt bakımı davasına, sonra incik boncuk, sonra hep bi merak edip de araştırmaya vakit bulunamamış bin çeşitli mevzular, a bu arada evde köşe bucak bırakmaksızın her gün yeni bi yeri temizleme hırsı hepsinin üstünde tabi..
allaaahhm noluyor bana! içimdeki annem sinsi sinsi gülerek dışarı mı çıkıyor, dolunay mı var aylardır, hikayenin bu versiyonunda ben bi ev kızına mı dönüşüyorum yoksa?!
naayııır!
ama bi dakka! huh! allahtan hala yemek yapmaya merak salmadım. tutunacak bi dal buldum en azından, holey!

4 yorum:

Not only...but also dedi ki...

Evde kalmaya alışık olmayan ya 'ev işi' ya 'el işi' yapar yada interetten ayrılamaz benim gibi..bir zaman sonra internette sıkıcı gelmeye başlar,ondanda haz alamaz; depresyon belirtileri görülebilir :(

Çıkıp gezmek istesen de nereye kadar, zaten bu küçük şehirde gidilebilicek hoş bir mekan da yokkk...

Farklı uğraşlar bulmak lazım,o da nasıl bulunur bilmiyorum........

Pervane dedi ki...

insanın kendini tanımasıyla alakalı belki nefsini tatmin edebilmesi.
ya da dua etmeli bişey bulamıosa, insan küçük bi varlık ne de olsa.
ya da boşver gitsin.

Adsız dedi ki...

bence hemen bir piskolok secmeli kendne.............

Pervane dedi ki...

o da mümkün tebi.