7 Nisan 2009 Salı

bi gidin ya...

anaam, ibo'nun lafına mı geliyorum yoksa;
'oxford vardı da biz mi okumadık!' diyesim geliyor habire.
höf, ne çok soracak hesabım var.

kafaya da koydum, gönlüme de, bu memleket bana dar.
üç beden büyüğüm ben buralara.
evet, kendimi beğenmişim, kibirliyim, canıma değsin.

istidadıma gem vuranlar utansın.

anam-babam-bacım... bir de İstanbul.
başka da özleyecek bir şeyim yok.

not; bu yazının her an kendini imha etme potansiyeli vardır. çok kafa yormayın.

ay Çilekli yaa, okuyorsan, bu mart-nisan aylarındaki gezegenlerin üzerimde menfi etkisi mi var? bi açıklasan, kafayı yiyeceğim..

son olarak;
lorem ispum dolor sit amet...

7 yorum:

Yaşamkafe dedi ki...

Yazıyı imha etmeden yazıym bari...:)

Mart Nisan ayları,gevşer gönül yayları...heheee..:))

Bence sen o güzelim İstanbul'u terk etme Pervane,daha güzelini bulamazsın,bak demedi deme sonra..

siminya dedi ki...

senin bu kendine güvenine hastayım :) lorem ipsum babuş eywallah

Unknown dedi ki...

satürn dede ve retro venüs sağolsun pervaneyi de böyle gördüm ya artık gözüm açık gitmez hiohoho :)) yaşasın kötülük

Unknown dedi ki...

İlk düzelme etkilerin Mayıs ayı ve sonu gibi yafri hadi bi kıyak çekeyim sana faili belli ama olsun

Pervane dedi ki...

@hakan; hehe evet gevşedi :)

@simicim; eyvallah too.

@ah çilekiiim; ben de o yüzden yazıyı imha etmeyi düşünüodum ama gördün artık bi kere :P e ben de insanım ulen, bir canım var bir sabrım, sonunda ben de deli olurum. kayahan'a sevgiler :)

mayıs'a çok var yaa.

Zeugma dedi ki...

Hiii !!! Noldu gülüüüm ??
Sıra sana mı geldi ???

Valla ben dahil blog yazmak pek iyi gelmiyor mu ne?
Neden oluyoruz biz böyle sık sık ya??
Takma kafanaaa :(
Offf ..

Yaşamkafe dedi ki...

Pervane önemli bir konu hakkında seni mimledim,düşüncelerini merak ediyorum...